Ingame Nick: DragonNOR (Av en eller annen grunn er det alltid noen som har tatt "Dragonmaster" når jeg kjøper meg et kontobasert spill
)
Navn: Stig Finsen Sydtangen
Alder: 18
Spilltid: Mer eller mindre alle dager på kveldstid
Kit: Assault- Voss-LAR og Krylov
Fritid: Hvilken fritid?
Hei sveis. Jeg er en gutt på 18 år og kan vel nesten kalle meg en FPS veteran uten å gå over berget. Jeg har spilt FPS spill fra CS 1.3 og har deretter gått fra Battlefield 2 til Battlefield 2142.
Kan virke en smule komisk, men jeg er da/var leder for klanen FireDragons Batallion -{FD}-
Hadde ganske fine ambisjoner om å bli en etablert klan og greier, men det ble bare for vanskelig å finne server å trene på, holde forumet gående osv.
Da Theskils fortalte meg at han hadde tenkt å søke i en annen klan slo det meg som en god ide og...tja her er jeg
Jeg har spesialisert meg som Medic (Bare spør Fredrick, theskils eller Something hvis det er tvil
) og har spilt meg opp til rank "Brigadier General". Var ranka blandt top 10 i Norge med Voss for en uke sia, men nå har jeg smakt litt på Lord of The Rings Online et par dager så jeg har ikke fått sjekka
Hvis dere trenger en sniper kan jeg nok også overtale teamsnipern i FD til å komma over. Han er ranka Nr 2 i Norge med Moretti'n
Hilsen Stig a.k.a Dragonmaster/DragonNOR