Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)

Go down 
+4
bitach
Swiffy
Mammoth5k
theskils
8 posters
AvInnlegg
theskils
=UaC= Member
theskils


Antall Innlegg : 40
Age : 31
Registration date : 28.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 2:23 am

Kallenavn på bf: Theskils (uten stor t)
Navn: Lars-Martin Antonsen
Alder: 14 1/2 (fyller i November)
Bosted: Halden, Østfold
Tafser eller Pro: Pro Smile
Spilltid(hverdager, helger): Spiller kansje 1-4 timer på hverdager. Det kan bli hele dager i helgern (Hvis jeg ikke jobber)
Kit: Spesialisert meg med Assault og Recon
Fritid: Spille, spille og være med venner.

Hei. Jeg er en gutt på 14 1/2 år som søker en ny klan.
Jeg har tidligere (er) med i -{FD}- ( FireDragons battalion) men vil slutte av personlige grunner.
Vi hadde aldri noen fast treningstider og vi hadde aldri en kamp mot andre. Jeg synes det ble litt for "Kjedelig" siden jeg spiller vær dag og er veldig aktiv,
så jeg søker en klan med litt mer spenning. Jeg har spilt i -{FD}- i ca. 1/2 år og har en del erfaring. Jeg begynnte og spille Battlefield 2142 dagen etter Julaften, da jeg fikk det som julegave. Jeg har tidligere erfaring fra Call of Duty spillene. Jeg begynnte og spille Call of Duty i 2001 og har fra der hoppet over til Battlefield 2142.
Jeg spiller som regel Medic eller Recon. Jeg har en rank som Commissar Silver og får fort ny rank. Har en god del erfaring med Medic, har spilt det siden jeg fikk spillet. Recon er noe jeg har hoppet på i det siste. Spilte det når jeg holdt på med Call of Duty og synes det er veldig morro. (Det er alltid noen du kan Powne litt langt una!) Smile
Jeg har en del klan erfaringer. Gjør ting jeg blir bedt om ( samma om det bare er jeg som gjør det eller hele klanen)(bryr meg ikke) som sagt: jeg gjør som jeg blir bedt om! Er vanligvis en blid og hyggelig fyr. Er ikke frekk eller stygg i munnen mot andre lagkamerater. (Spesielt ikke klanmedlemer). Det kan hende jeg finner på noe sprell innimellom, men hvem gjør vell ikke det? Jeg er ikke en dårlig taper, men blir litt irritert hvis folk teamkiller meg uten grunn, eller ved et uhell å jeg har kunnet ta noen folk.
Jeg har drevet med Pc siden jeg var 10 år gammel, har en del erfaring. Pleier og ta imot dataer for og reparer dem eller hjelpe sanne som ikke er så veldig flinke med data.


Hadde vært veldig hyggelig med en Positiv tilbakemelding på dette! (Er ikke flink til og skrive søknad. Har ALDRI gjort det før, bare sett på andre og tatt noe av det til nytte)

Mvh Lars-Martin Antonsen

http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=88288719


Sist endret av den Man Mai 28, 2007 2:37 am, endret 4 ganger
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 2:27 am

Heisann Lars Smile

velkommen til forumet Very Happy
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
theskils
=UaC= Member
theskils


Antall Innlegg : 40
Age : 31
Registration date : 28.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 2:28 am

Heisann. Jo takk!
Jeg har jo et lite håp om å få bli her og til og med kansje bli med i klanen her Smile =)
Til Toppen Go down
Swiffy
=UaC= Member
Swiffy


Antall Innlegg : 98
Age : 32
Localisation : Sugar King, haha.
Registration date : 17.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 2:40 am

Jippi en østfolding affraid
Til Toppen Go down
theskils
=UaC= Member
theskils


Antall Innlegg : 40
Age : 31
Registration date : 28.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 2:41 am

Hahahahaha.. å du er fra? Razz
Til Toppen Go down
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 8:12 am

Han er veldig god og hyggelig Razz
Til Toppen Go down
KillingJOY8
=UaC= Member
KillingJOY8


Antall Innlegg : 126
Registration date : 11.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 12:32 pm

heisan lars-martin- det var en veldig utfyllende søknad.lykke til.

hmm enda en og skaffe dogtag til Twisted Evil
Til Toppen Go down
Alex(NOR)
=UaC= Member
Alex(NOR)


Antall Innlegg : 90
Age : 32
Registration date : 12.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 12:32 pm

ikke sant Very Happy
Til Toppen Go down
Jealei




Antall Innlegg : 98
Age : 33
Registration date : 10.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 2:41 pm

Heisann velkommen, min msn jealei@gmail.com legg meg til, legg til janvei som buddy han tryer deg
Til Toppen Go down
https://clanuac.norwegianforum.net
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 2:42 pm

er denna klanen en dog-tag-clan egentlig Razz?

tih.
hver tredje post handler jo om dem tongue
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
theskils
=UaC= Member
theskils


Antall Innlegg : 40
Age : 31
Registration date : 28.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeMan Mai 28, 2007 8:42 pm

Hei. Er det noen som har "Myndighet" til å trye meg i kveld? Har veldig lyst til det. Vær så snill og si ifra! Takk Smile
Til Toppen Go down
janvei
=UaC= CL



Antall Innlegg : 27
Registration date : 10.05.2007

Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitimeTor Mai 31, 2007 5:03 pm

Hehe kan ivertfall ikke klage på søknaden din Veldig bra arbeid
Til Toppen Go down
Sponsored content





Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Empty
PosteTema: Re: Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)   Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jeg vil gjerne joine UAC (Godkjent)
» Jeg vil gjerne joine UaC (Godkjent)
» Jeg vil gjerne joine i UaC (revidert) (Godkjent)
» Jeg vil gjerne joine Uac! (Avslag)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Clan UaC :: Joine UaC-
Gå Til: