Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 hvilken konsoll er best?

Go down 
+8
hulkjonas
Dragonmaster
JubJub
bitach
Mammoth5k
SpesalForce
KillingJOY8
Jealei
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Hvilken konsoll er best?
ps3
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap29%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 29% [ 4 ]
360
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap36%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 36% [ 5 ]
wee!
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap7%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 7% [ 1 ]
ps2
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap7%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 7% [ 1 ]
xbox
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
ps1
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
nintendo 64
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
snes
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
gameboy
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap14%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 14% [ 2 ]
psp
hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_lcap7%hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_vote_rcap
 7% [ 1 ]
Antall stemmer : 14
 
Poll closed

AvInnlegg
HLSolbjorgN0r




Antall Innlegg : 4
Registration date : 05.06.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 6:01 pm

PSP glir!!! Razz
Den ruller, og glir Razz
Til Toppen Go down
SpesalForce
=UaC= Member



Antall Innlegg : 119
Age : 31
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 9:13 pm

Xbox kan gjøre alt det som du sa pc'n kan Razz
Til Toppen Go down
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 9:38 pm

Bare PC'en kan gjøre det bedre Wink
Til Toppen Go down
SpesalForce
=UaC= Member



Antall Innlegg : 119
Age : 31
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:19 am

lol, man kan høre på musikk mens man spiller på Xbox 360, tilogmed laste ned musikk osv osv
Til Toppen Go down
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:22 am

På Test drive unlimited kan man faktisk mixe litt med radion og få inn NRJ og nrk mp3 Smile
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:22 am

kan man ha windows på 360? det kan man på ps3 Smile < 3
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
SpesalForce
=UaC= Member



Antall Innlegg : 119
Age : 31
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:32 am

Xbox er bare Microsoft made xD
Til Toppen Go down
Dragonmaster
=UaC= Member



Antall Innlegg : 113
Age : 36
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:52 am

Jealei skrev:
når jeg skal kjøpe en konsoll kjøper jeg etter hvor mye underholdning den gir for pengene, (i det tilfeldet så vinner wee! overlegent, men for få spill) så vidt jeg har lest er grafikken på ps3 noen hakk bedre enn xbox 360, og jeg skjønner ikke hva du mener med at du måe kjøpe ekstra utstyr for og se på film? sekvsagt er det intregert, men må riktignok betale for online tjenesten, men det tipper sony kommer til og gjøre med ps3 ettrhvert også (btw så har det flere ganger vært gratis perioder for 360) og personlig synes jeg ps3 kontrollen suger balle, altfor lett, skulder knappene gir dårlig grep, og sony har fjernet rumble og lagt en billig jalla kopi av wii sin kontroll.

Jeg har aldri prøvd Wii eller hørt noe om hvaforslags spill de har så jeg kan ikke si noe på det området.

Sony har faktisk gått ut og sagt at online tjenester kommer til å være gratis. Om dette endrer seg vil bare tiden vise. Gratis i perioder vil aldri være det samme som gratis hele tiden.
Personlig syns jeg Xbox kontrollern suger hardt i forhold til PS sin. Xbox kontrollern er for uhåndterlig og ubehaglig å holde i. Jeg syns heller ikke det er et minus at kontrollern er lett ettersom mange spill til PS3 vil bruke "motion sensor" kontrollen til å styre inne i spillet sånn som i "Lair" og det flyspillet jeg aldri husker navnet på XD

Playstation sin kontroller har vært den samme fasongen siden playstation en, og da eksisterte ikke wii engang og Nintendo kjørte fremdeles den pad'en til Super nintendo, så jeg tror ikke vi skal skrike for høyt om hvem som har lagd billig jalla kopi av hvem her.

Apropo rumble, hvem har sier at du kan patentere vibrasjon? Hvis det var en bra ide så so what? Bare i USA hvor kan du saksøke for sånne idiotiske klager.
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:56 am

ENDELIG, en som jeg får litt god støtte av her Very Happy

dragon < 3
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
Jealei




Antall Innlegg : 98
Age : 33
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:58 am

altså jeg personlig fortrekker at kontrollen vibrer fremføre at du kan gjør noen få bevegelser med den, men det beste kontrollen som har vært ute er gamecube sin, den eide alt ass
Til Toppen Go down
https://clanuac.norwegianforum.net
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 12:59 am

Vel, det med at du ikke liker xbox kontrollen er vel egentlig litt rart :/.
Har spitl ps2 i for mange timer og fikk altid vondt i henda og fingra når jeg spilte. Dette har jo ikke skjedd med xbox sin. Den er tilpasset hende utrolig godt.

Den motion sensorn til ps3 suger jo balle. Så en demonstrajon på det og han karen som fløy kræsjet vel en to til tre ganger.

Vi kan ikke noe for at du brukte 3 tusen mer på en konsoll som bare tilbyr litt mere av det søte Smile
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 1:04 am

jeg er elkjøp ps3 gamer Wink

gratis ps3 og en god stol å læxe i Smile
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
Jealei




Antall Innlegg : 98
Age : 33
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 1:09 am

ja nå har jeg hørt det også, nei pc og 360 ftw!
Til Toppen Go down
https://clanuac.norwegianforum.net
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 1:10 am

Enig med Jealei Smile

Det med internett på xboxen. Har man silver kan man jo forstatt laste ned demoer og oppgraderinger. Og i hvert spill man kjøper får man med et xbox live gold card. Det gjør at du kan spille online i en god del timer
Til Toppen Go down
Dragonmaster
=UaC= Member



Antall Innlegg : 113
Age : 36
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 2:46 am

Kan ikke si jeg noen gang har hatt problemer med å bruke ps kontroller. Aldri fått vondt i henda eller no sånt. Den første xbox kontrollern så jo ut og oppførte seg som et stealth fly. Stor, stygg og skal egentlig ikke kunne gjøre det den er designet til å gjøre. Selv nå syns jeg xbox kontrollern ser snål ut i forhold til ps sin. Ps vinner ihvertfall skjønnhetskonkuransen om ikke annet XD

Motion sensoren funker faktisk ganske bra bare du bruker den riktig. Burde jeg vite siden jeg har spilt gjennom hele COD3 med sånn styring. Eneste klagen der er vel at den til tider kan være litt overfølsom Smile Tre krasj er jo ingenting da. Kan hende han var nabb på styringa? Ja, de folka som har lagd spillet og er ikke nødvendigvis gode til å spille det.

Selvfølgelig burde jo nummer en unnskyldning til IKKE å kjøpe Xbox være at den er lagd av Bill Gates, som vi alle vet er satan i forkledning Smile
Til Toppen Go down
Jealei




Antall Innlegg : 98
Age : 33
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 8:00 am

hvorfor gikk lederen i sony av rett før ps3 ble lansert hmm...
Til Toppen Go down
https://clanuac.norwegianforum.net
Dragonmaster
=UaC= Member



Antall Innlegg : 113
Age : 36
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 2:40 pm

Ikke fordi han var redd for at PS3 skulle floppe ihvertfall. Da hadde det vært mer naturlig at han hadde ventet og sett hvordan ting hadde gått og SÅ gått av hvis det hadde tryna.
Til Toppen Go down
HLSolbjorgN0r




Antall Innlegg : 4
Registration date : 05.06.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 2:59 pm

PS3,PSP og PC FTW! Hah! Det rimte! Razz
Jeg hater XBOX..
Den er ubehagelig(ja 360'n) Har ikke brukt den så mye, men i butikken bråker den mye, på sånn prøvegreie..
Til Toppen Go down
SpesalForce
=UaC= Member



Antall Innlegg : 119
Age : 31
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 3:07 pm

det e rjo defor den er på prøve XD den er "ødelagt" Razz
Til Toppen Go down
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 3:19 pm

PS3 bråker jo mere enn 360 da ^^,
Til Toppen Go down
Jealei




Antall Innlegg : 98
Age : 33
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 3:44 pm

nja det er litt forskjellig, i buttikken bråker nok ps3 mer pga dårlig luftning, men elelrs så varrierer det litt, noen ps3 bråker noe hefting, noen er tilnærmet lydløs, samme 360, none bråker andre ikke
Til Toppen Go down
https://clanuac.norwegianforum.net
Dragonmaster
=UaC= Member



Antall Innlegg : 113
Age : 36
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2007 6:47 pm

Kan ikke si min har bråkt no siden jeg fikk'n. Min er stille som en sovende kattunge Razz
Til Toppen Go down
JubJub
=UaC= Member
JubJub


Antall Innlegg : 90
Age : 32
Localisation : Mine egen lille verden:)
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeTor Jun 21, 2007 8:53 pm

De maler høyt da :p PCn min er stille som ingenting annet:D
Til Toppen Go down
theskils
=UaC= Member
theskils


Antall Innlegg : 40
Age : 31
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2007 7:30 pm

Jeg kjøpte meg Wii, i går. Den bråker ingenting, det er akkurat som og kjøpe et lydløst kabinett til pc'en. Bevegelsesensorene er helt utmerket. Jeg har spilt Zelda i en god del timer nå, og det er et spill som krever det veldig mye! Har ikke vært noe problemer i det hele tatt! (Er jo tross alt ny) xD Men jeg synes Wii er en utmerket spill-konsoll og spillene som er til den er veldig bra!
Til Toppen Go down
Dragonmaster
=UaC= Member



Antall Innlegg : 113
Age : 36
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2007 8:01 pm

Har hørt på systemwars at bortsett fra de orginale nintendo tittelene har 3rd party utviklerne bare tenkt å lage half-assed, uinteressante titler med hovedhensikt å tjene penger, ikke underholde eller lage bra spill. Også kommer de vel til å lage en del remakes av bra PS2 spill som RE4.

Skulle kjøpt deg PS3 Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





hvilken konsoll er best? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
hvilken konsoll er best?
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Fritt prat :: Fritt prat-
Gå Til: