Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 hvilken konsoll er best?

Go down 
+8
hulkjonas
Dragonmaster
JubJub
bitach
Mammoth5k
SpesalForce
KillingJOY8
Jealei
12 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next

Hvilken konsoll er best?
ps3
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap29%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 29% [ 4 ]
360
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap36%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 36% [ 5 ]
wee!
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap7%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 7% [ 1 ]
ps2
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap7%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 7% [ 1 ]
xbox
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
ps1
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
nintendo 64
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
snes
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap0%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 0% [ 0 ]
gameboy
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap14%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 14% [ 2 ]
psp
hvilken konsoll er best? Icon_vote_lcap7%hvilken konsoll er best? Icon_vote_rcap
 7% [ 1 ]
Antall stemmer : 14
 
Poll closed

AvInnlegg
Jealei




Antall Innlegg : 98
Age : 33
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 12:26 am

stem her og la det bli avgjort^^


Sist endret av den Tir Jun 19, 2007 6:19 pm, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
https://clanuac.norwegianforum.net
KillingJOY8
=UaC= Member
KillingJOY8


Antall Innlegg : 126
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 12:53 am

gameboy FTW!!!!!!!!!!! bounce bounce Very Happy
Til Toppen Go down
SpesalForce
=UaC= Member



Antall Innlegg : 119
Age : 31
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 1:12 am

360! =D
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 3:41 am

369 ftl !
PS3 FTW Very Happy
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 6:48 am

360 og PSP eier Razz

Hvis jeg skulle hatt ps3 ville jeg værtfall ventet noen måneder til Razz
Blir jo sykt billig snart Smile
Til Toppen Go down
JubJub
=UaC= Member
JubJub


Antall Innlegg : 90
Age : 32
Localisation : Mine egen lille verden:)
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 11:18 am

GameBoy!!! FTW!!! Very Happy
Til Toppen Go down
KillingJOY8
=UaC= Member
KillingJOY8


Antall Innlegg : 126
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 2:05 pm

gameboy eier så jævlig!!! den grafikken, den følelsen do får når du spiller på den og så er den så billing og du får mangen spill til den bounce bounce
Til Toppen Go down
JubJub
=UaC= Member
JubJub


Antall Innlegg : 90
Age : 32
Localisation : Mine egen lille verden:)
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 2:41 pm

jah imba Very Happy
Til Toppen Go down
Dragonmaster
=UaC= Member



Antall Innlegg : 113
Age : 36
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2007 10:05 pm

Hah det måtte komma XD

Viser bare hvor mange feil-informerte folk det er på denna sia Razz
Til Toppen Go down
SpesalForce
=UaC= Member



Antall Innlegg : 119
Age : 31
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 9:02 pm

hahhaaaaa 360 eier ps3 Very Happy
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 9:16 pm

dere driter deree ut ! Razz
ps3 er så utrolig mye bedre Razz
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 9:19 pm

Mess tviler på at du har prøvd begge maskinene.

Med tanke på penger så er xbox 360 et mye bedre valg, Koster ca halvparten og du får akkurat like mye glede eller kanskje mere av å spille på den Razz
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 9:20 pm

hmm.. jeg tenker hardware og potensielle jeg Wink økonomisk og gledelses oppfyllende, er vel 360 det beste nå.
FORDI det har mye flere spil og koster halvparten Wink
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 9:21 pm

Hvis du tenker mest på ytelse du får ut av en maskin så ville jeg gått for PC Wink
Til Toppen Go down
Mammoth5k
=UaC= Fan
Mammoth5k


Antall Innlegg : 466
Age : 33
Localisation : Enten på stranda og chiller eller ved PC'n og griller-
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 9:22 pm

men PC er vel ikke en konsoll ? Smile
Til Toppen Go down
http://5kingsgaming.forumfreek.com/
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 9:23 pm

Neij, men det er en maskin Razz Og du får nesten de samme spillene Razz
Til Toppen Go down
hulkjonas

hulkjonas


Antall Innlegg : 24
Registration date : 18.06.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 10:12 pm

det er jo Ps2 som eier... masse spill og sånt! bare gafikken som ikke er helt bra Razz
Til Toppen Go down
bitach
=UaC= WA



Antall Innlegg : 583
Age : 33
Localisation : aaaaaaaaaaaaaaa
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 10:15 pm

Hehe. Likte ps2 før, har vel rundt 70 spill xD, men nå er det 360 som is tha shit Razz
Til Toppen Go down
theskils
=UaC= Member
theskils


Antall Innlegg : 40
Age : 31
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeMan Jun 18, 2007 10:28 pm

Helt riktig. IS THA SHIT! xD Neida! Jeg har ikke peiling, for jeg har ingen av delene. Jeg klarer meg med pc Wink
Til Toppen Go down
PyroMagnus
=UaC= Member
PyroMagnus


Antall Innlegg : 37
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 12:59 am

theskils skrev:
Helt riktig. IS THA SHIT! xD Neida! Jeg har ikke peiling, for jeg har ingen av delene. Jeg klarer meg med pc Wink

da er vi to Cool
Til Toppen Go down
Dragonmaster
=UaC= Member



Antall Innlegg : 113
Age : 36
Registration date : 28.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 2:12 am

Men Xbox 360 er ikke best bare fordi flest folk har det. Hvis du legger sammen all ekstradriten du må kjøpe inn til Xbox'en for å; Komme deg online, se på film osv kommer jo kostnadene på konsollen nesten opp i hva PS3 koster som har alt integrert i tillegg til gratis onlinespilling (iallefall for øyeblikket).

At flere folk har Xbox360 enn Ps3 på grunn av prisen viser bare at det er flest pengelense tenåringer ute å går her omkring Razz
Til Toppen Go down
Jealei




Antall Innlegg : 98
Age : 33
Registration date : 10.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 9:07 am

når jeg skal kjøpe en konsoll kjøper jeg etter hvor mye underholdning den gir for pengene, (i det tilfeldet så vinner wee! overlegent, men for få spill) så vidt jeg har lest er grafikken på ps3 noen hakk bedre enn xbox 360, og jeg skjønner ikke hva du mener med at du måe kjøpe ekstra utstyr for og se på film? sekvsagt er det intregert, men må riktignok betale for online tjenesten, men det tipper sony kommer til og gjøre med ps3 ettrhvert også (btw så har det flere ganger vært gratis perioder for 360) og personlig synes jeg ps3 kontrollen suger balle, altfor lett, skulder knappene gir dårlig grep, og sony har fjernet rumble og lagt en billig jalla kopi av wii sin kontroll.
Til Toppen Go down
https://clanuac.norwegianforum.net
SpesalForce
=UaC= Member



Antall Innlegg : 119
Age : 31
Registration date : 16.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 3:11 pm

360 har et gratis online tilbud, silver etteleranna, men det er jo ikke så bra som gull abbonemanget
Til Toppen Go down
Mefvne
=UaC= Member
Mefvne


Antall Innlegg : 29
Registration date : 24.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 4:47 pm

Si meg den maskinen, foruten pc, du kan spille på, se filmer på og samtidig høre på musikk... eh? Ikke at det er så praktisk å gjøre alt samtidig men...

Pc > Alt.

Btw. Hvor gamle/modne er folk her? Har liksom ikke no lyst til å begynne å legge ut et eller annet seksuelt/grotesk/younameit som en eller annen person blir støtt av bounce
Til Toppen Go down
JubJub
=UaC= Member
JubJub


Antall Innlegg : 90
Age : 32
Localisation : Mine egen lille verden:)
Registration date : 11.05.2007

hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitimeTir Jun 19, 2007 5:33 pm

fleste er ifra 15+ tror jeg.
Til Toppen Go down
Sponsored content





hvilken konsoll er best? Empty
PosteTema: Re: hvilken konsoll er best?   hvilken konsoll er best? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
hvilken konsoll er best?
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Fritt prat :: Fritt prat-
Gå Til: