Nick: tedder_norway
Navn: Martin
Msn og mail:
spa_martin_92@hotmail.comFødselsdato: 16.04.92
Alder:15 (komfirmert)
Hobby: Data, fly, jobb
Favorittklasse: Aussalt (krylov er best)
Fav.kjøretøy: Gjør det best uten, men hvis nødvendig speeder og litt walker
Fav.Map: Port Bavaria/Camp Gibraltar/litt suez canal
Klanerfaring: Har aldri vært klanmedlem før, men jeg elsker å jobbe som et team på slagmarken. Jeg og mine to fettere mammus_2(mammus) og Eisenhower_NOR spiller ofte sammen og gjør det veldig bra. Grunnen til at jeg aldri har vært med i en klan før, er at jeg ikke har følt at det har vært nødvendig. Men min fetter Mammus ser ut til å gjøre det bra i klanen deres og han sier at det er morsomt og spennende.
Erfaring: Har spilt pc siden jeg var seks år gammel, men da var det ikke noe seriøst. Jeg begynte å spille for alvor når jeg var 11 år. Siden da har jeg spilt cs(liker det ikke lenger), Battlefield 1942 + alle expensionpacks, Battlefield vietnam, Batllefield 2 +special force,Call of duty 1 og 2,
SWAT 4, Ghost Recon Advanced Warfighter og Warcraft 3. Tar ikke spill så seriøst at det handler om liv og død, men jeg tar det seriøst nok.
Jeg har spilt Battlefield 2142 siden tidlig 2007, og min rank er 1st Lieutenant Silver. Jeg spilte mye support og recon i begynnelsen, men jeg fant raskt ut at assault var det mest lønnsomme. Jeg bruker Krylov og Voss L-AR. jeg har alltid med meg PK-rockets og defibrilator. jeg har en K/D ratio på 1,05, men den har kommet seg siden jeg begynte med assault.
Meg på slagmarken: På slagmarken hører jeg hjemme. Hvis noen trenger medic eller revive er jeg der. Det er bedre å revive og være to mot fienden enn at jeg skal ta dem alene. Jeg hører bestandig på ordre (ved mindre det bare er en idiotisk ordre som f.eks å gå 3 km unna slagene). Jeg er tilgjengelig strort sett hele dagen, ved mindre jeg skal bort.
Jeg har hatt veldig lyst til å bli medlem av en bf 2142 klan lenge nå. Jeg har nok mye å lære av dere, men jeg kan kansje lære dere noe også. jeg elsker å spille etter taktikker og ordre. Derfor håper jeg at dere vurderer meg nøye før dere eventuelt skulle avise min søknad.
Jeg har utstyr som mic og Northern strike pakken.
Håper dere vurderer meg nøye og liker det dere leser
Med vennelig hilsen Martin